torsdag den 8. juni 2017

"Længe siden" - blogindgæg

Hej bloggen!


Kristina har ikke skrevet blogindlæg i MEGET lang tid og nu synes jeg, Karoline, at det var på tide at skrive et. Denne gang er det mig der skriver for Kristina. Karoline er for resten en volontør, som kom i januar, det er lang tid siden Kristina har skrevet et blogindlæg sidst når i ikke har hørt om mig før nu. Hahahaha. Siden april har det været os to, som er volontører her på Peters House. Vi har det rigtig godt sammen.


Karoline, Kristina og Kristina 

De sidste to søndage har vi været på bjergbestigning med børnene og snedkerdrengene. Det var super hyggeligt og der var godt humør. De små blev trætte af at gå og blev båret af snedkerdrengene og Kristina. Der blev taget en del billeder og videoer. Her er et lille udpluk:






Mit ugeskema ser således ud:


Mandag: Undervisning af snedkerdrengene, gadedrengeprojektet samt undervisning af de mindste børn. 
Tirsdag: Undervisning af snedkerdrengene samt af de mindste børn. 
Onsdag: Undervisning af snedkerdrengene, samt af de mindste børn. 
Torsdag: Undervisning af snedkerdrengene, gadedrengeprojektet samt undervisning af de mindste børn. 
Fredag: Undervisning af snedkerdrengene samt af de mindste børn. 
Lørdag: Møde samt leg
Søndag: Kirke samt leg



I dag er der desværre kun en enkel dag til at jeg er på vej til Danmark igen. Tiden flyver virkelig afsted og ville ønske at jeg kunne blive her noget længere. Jeg har haft de bedste 10 måneder i mit liv her. Det er så meningsfuldt at være her og det giver mig så meget glæde. Der er så mange ting jeg tager med hjem herfra, ikke kun ting fra Mandela markedet (har købt ret mange ting), men også livsværdier og venskaber.


- Karoline og Kristina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar